Ազգը գոյատևում է, երբ ապրում են այդ ազգի ավանդույթները: Նույնը կարելի է ասել նաև ընտանիքի, դպրոցի և դասարանի համար:
Մանկավարժի աշխատանքը գործառույթների մի համակարգ է, որի գլխավոր նպատակներից մեկը մարդու դաստիրակությունն է, իսկ դաստիրակության դժվարին գործում իր լուրջ ներդրումն ունի դասղեկը:
Շատ հաճախ մարդկանց դպրոցական հիշողությունները կապված են հենց դասղեկի հետ. այն դասղեկի, որն օժտված է մանկավարժի, հոգեբանի, դաստիարակի, հոգեթերապևտի հատկանիշներով, որի հետ աշակերտները կիսում են իրենց ուրախությունն ու տխրությունը, վստահում իրենց մանկական գաղտնիքները:
Յուրաքանչյուր դասարան, ելնելով իր առանձնահատկություններից,
կարող է մշակել յուրօրինակ ավանդույթներ և աշխատել առաջնորդվել դրանցով:
7-բ դասարանում անցկացվեց շատ հետաքրքիր դասարանական ժամ`
<<Ընկերասեր ես...>>
Ընկեր ունենալը շատ կարևոր է:
Ոչ ոք այս աշխարհում չի կարող ապրել առանց ընկերոջ: Որպեսզի շահես ընկերներիդ սերն ու հարգանքը, պետք է միշտ ուրախանաս նրանց հաջողություններով...
Մանկավարժի աշխատանքը գործառույթների մի համակարգ է, որի գլխավոր նպատակներից մեկը մարդու դաստիրակությունն է, իսկ դաստիրակության դժվարին գործում իր լուրջ ներդրումն ունի դասղեկը:
Շատ հաճախ մարդկանց դպրոցական հիշողությունները կապված են հենց դասղեկի հետ. այն դասղեկի, որն օժտված է մանկավարժի, հոգեբանի, դաստիարակի, հոգեթերապևտի հատկանիշներով, որի հետ աշակերտները կիսում են իրենց ուրախությունն ու տխրությունը, վստահում իրենց մանկական գաղտնիքները:
Յուրաքանչյուր դասարան, ելնելով իր առանձնահատկություններից,
կարող է մշակել յուրօրինակ ավանդույթներ և աշխատել առաջնորդվել դրանցով:
7-բ դասարանում անցկացվեց շատ հետաքրքիր դասարանական ժամ`
<<Ընկերասեր ես...>>
Ընկեր ունենալը շատ կարևոր է:
Ոչ ոք այս աշխարհում չի կարող ապրել առանց ընկերոջ: Որպեսզի շահես ընկերներիդ սերն ու հարգանքը, պետք է միշտ ուրախանաս նրանց հաջողություններով...
Комментариев нет:
Отправить комментарий